2010年5月14日星期五

法克你~!!!!! 法克你~!!!!!! 凸 凸 凸 凸 凸 凸~!!!!!!!

表 跟 我 講 到 錢 的 事~!!!!!!

我 現 在 想 要 做 工~ 爸 媽 反 對~ 可 是 我 還 是 想 做~!! 請 表 跟 我 說 道 理~!!! 因 為 你 的 道 理 不 夠 我 的 道 理 好~!! 跟 我 講 到 錢 我 就 會 發 火~!!! 我 不 像 那 些 可 以 做 工 的 人~!!! 而 且 如 果 我 要 拿 錢~! 我 還 要 被 罵 一 才 拿 到~!!! 我 不 是 那 些 大 小 姐~!!! 叫 我 等 到 明 年~!? 憑 什 麼 叫 我 等 到 明 年~?! 我 現 在 就 要 用 錢~!!! 叫 我 等 明 年~?! 發 夢 啦~!!! 凸~!!! 哇 特 法 克~!? 如 果 是 你~!! 你 現 在 要 用 錢~!! 你 能 不 能 等 明 年~!? 等 明 年~!? 等 毛 啦~!!!! 法 克 你~!!!! 雞 蛋 糕~!! 跟 我 講 道 理~!? 跟 我 的 狗 講 啦~!!! 錢 錢 錢~!!! 不 像 那 些 可 以 做 工 自 己 用 自 己 的 錢~!!!! 我 想 做 工 錯 嗎~?! 想 靠 自 己 有 錯 嗎~?! 想 用 自 己 錢 有 錯 嗎~?! 想 存 自 己 的 錢 有 錯 嗎~?! 如 果 一 個 人 沒 有 錢~! 那 要 怎 樣 存~!? 存 個 毛 咩~!? KNS~!! 想 跟 我 簡 寶 憶 講 道 理~?! 等 我 做 錯 事 才 來 講 啦~!!!! 最 好 表 跟 我 講 到 錢~!!!! 想 跟 我 講 道 理 的~!!! 最 好 死 遠 遠 去~!!!!! 叫 我 表 不 開 心~!? 叫 我 看 開 點~!? 索 裡 咯~!!! 我 沒 有 鬥 雞 眼~!!! 要 我 怎 樣 看 開 點~!? 雞 蛋 糕~!!!! 最 好 表 在 那 邊 呱 呱 吵 啦~!!! 我 的 事 不 用 別 人 來 理~!!! 我 要 做 工 是 我 的 事~!!! 最 好 表 給 我 在 那 邊 問 3 問 4~!!!! 你 不 是 我 媽~!!! 也 不 是 我 爸~!!!! 凸~!!!!!!

没有评论:

发表评论